top of page
Search
  • Writer's picturePrakritee Dahal

हजारौं निर्मलाहरुको पिडा


म पढ्न भनेर घरबाट स्कुलतिर जान्छु

तिमी बाटोमा मलाई हेरेर बहिनी एउटा काम छ भनेर रोक,

म सहयोगी भावमा नजिकिएर समस्या बुझ्न चाहन्छु

तिमी मेरो शरीरलाई नियाल्न थाल्छौ,

अनि तिम्रो धेरै बर्ष अघि देखिको त्यो प्यास जगाउ

हात तानेर एउटा कुनामा लैजाउ ,

वरिपरि नजर घुमाएर भुइँमा लड्ने गरि गालामा थप्पड लगाउ

म चिच्याउन खोजुँला तिमी मलाई मार्ने धम्कि दिएर चुप लगाउ,

आफ्नो इच्छा पूरा हुन्जेल लुट

तिम्रो बलले सकुन्जेल कुट,

आखिर कसले रोक्छ र तिमीलाई नाम मात्रैको कानुन भएको देशमा ?

दुई चार जना अरु साथी पनि बोलाउ हेरेर तिम्रो फोनमा ,

म तिम्रो मार्ने धम्की सम्झिदै लाचार भएर लडिरहन्छु

अनि तिम्रा साथीहरु आएर पालैपालो अब छुन्छन् मलाई ,

अनि आफ्नो पैसाको आडमा थकित साथीहरुलाई हाँस्दै भन "नडराओ केटा हो केही हुन्न तिमीहरूलाई ",

मनमा अलिकति दया भए जिउँदै छाडिदेउ मलाई

उठ्न नसक्ने भको म बरु घाँटि थिची मारिदेउ मलाई ,

पैसा छ्दैँ छ किन हुन्छौ र तिमी चिन्तामा

केटीको बाउ आमा अदालत गुहार्छन् तर अफ्सोच हुन्नौ तिमी शंकामा,

डि.एस.पि. त तिम्रो बुबाको मिल्ने साथी रे नि त!

अनि कहाँ बाट हुन्छ त डर भन्ने चीज मुटु भित्र!

म कि त समाजको कुरा सुन्न नसकेर आत्महत्या गरौंला

कि त समाजको एउटा अगुवा आएर बिदुरसगँ बिहे गर्दिने सल्लाह देला,

पैसाको अाडमा कानुनका पहरेदार किनेर फेरि येस्तै कार्य गरौला

आमा, बहिनी त सम्झ कसरी बलत्कारिको छोरा दाइ भनेको सुन्न सकौला,

तिमी मातातिर्थ औँशी सम्झ,भाइटीका सम्झ

यदि यसो गर्न पनि नसके हुनेछ आदर अनि सम्मानको ढोका सदैव तिम्रोलागी बन्द।

131 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page